Detroit-area community reclaims its streets with solar power

A cumunità di a zona di Detroit riprende e so strade cù energia solare

I residenti di una cumunità di a zona di Detroit lasciatu in u bughju dopu à un stabilimentu di utilità speranu di riaccendere e so strade aduprendu l'energia solare.
Highland Park in Michigan, travaglia per installà finu à 200 fanali solari intornu à a cità per rimpiazzà quelli chì sò stati rimossi da DTE Energy per via di fatture elettriche impagate.
Highland Park, chì hè guasi circundatu da Detroit, hè statu assai dipendente da l'infrastrutture fallenti di u so vicinu maiò chì e duie cità anu vistu diminuisce a so populazione. Mentre Highland Park hà avutu circa 50.000 residenti dopu a Siconda Guerra Mundiale, a pupulazione hè cascata à solu 11.000 in u 2010 mentre i constructori di l'automobile si sò trasferiti, pigliendu impieghi cun elli.
Cù una basa fiscale più chjuca, a cità era ancu incapace di pagà e so fatture elettriche, è in 2011 Highland Park hà raghjuntu un accordu cù DTE Energy induve a cità hà accettatu di caccià più di i dui terzi di i fanali. Questi fanali di strada ùn sò micca solu spenti, ma smuntati è ancu rimossi da i posti.x3

Questu hè venutu dopu à u fallimentu di a cità di pagà una fattura di energia elettrica di 60.000 $ à u mese chì hà da resultà in un deficit di 4 milioni di dollari dovutu à DTE. DTE hà perdonatu u debitu ripresentendu più di 1000 fanali residenziali.

Da sta crisa Highland hè stata furmata intornu à l'idea di rimpiazzà i fanali cù luci di strada à energia solare di pruprietà di a cumunità, fora di rete. Se a cumunità detene u patrimoniu, a corporazione ùn li puderia mai piglià.
Durante un periodu di quattru anni, Highland cerca di raccoglie 1,5 milioni di dollari è lancia una urganizazione cooperativa di residenti di Highland Park per gestisce l'installazione di 200 fanali à energia solare. Stu pianu hà assai sensu per Highland Park perchè ùn hè micca ligatu à rete è e luci ùn anu micca costu operativu.

image005
I fanali solari attiranu l'energia durante l'ore di ghjornu è si accendenu automaticamente à u crepuscolo. A batteria pò generà più di abbastanza carica per mezu di u pannellu solare ancu in un ghjornu nuvolatu.

2
Stu prugettu puderia caccià Highland Park fora di a so "età scura" mentre permette à a listessa cità di esse un terrenu di prova per sti tippi di prughjetti innovatori.


Tempu di posta: Sep-20-2019
x
Tes messages Online Chat!