How to choose good All In One Solar Street Light

Cume sceglite bè All In One Solar Street Light

Solar Street Light hè diventatu una bona scelta per e zone senza alimentazione elettrica di e zone micca sviluppate. È All In One Solar Street Light (AIO) hè diventatu di più in più pupulare per via di questu hè una installazione è una manutenzione assai più cunvenienti paragunate cù una Separata. Ma ci sò ancu alcuni prublemi per AIO Type, è alcuni trucchi da i fornitori esistenti.

 

Prublemi:

1. Angulu di stallazione. Rispuntendu à a Luce Strada Solare Separata, l'angulu di installazione di u Pannellu Solare di tippu AIO ùn pò micca esse regolatu liberamente, hè un prublema se u pannellu solare hè stallatu torna à u sole.

247

2. Ghjorni Alternativi sottu Ghjorni di Pioggia. Cunsidirendu u pesu è a resistenza à u ventu di tippu AIO, a dimensione di u pannellu solare hè limitata, avà u pannellu solare massimu hè 140W da Suntisolar. Cusì a capacità di almacenamentu di a batteria hè limitata, dunque i ghjorni di Pioggia è di Nuvola sò un prublema per AIO, allora alcuni fornitori anu adupratu u sensore per allargà e notte di travagliu in i ghjorni di pioggia cuntinua, ma u sensore ùn hè micca abbastanza intelligente per e vitture chì passanu rapidamente.

3. Radiazione di Calore LED. Una attenzione eccessiva per l'apparenza o a bellezza di u LED, ma ignora a radiazione di calore di u LED, chì decide direttamente a vita di travagliu di u LED è a manutenzione di u lume.

4. Costu di Mantenimentu altu. Una mansa di rena o di tarra copriria nantu à i pannelli solari dopu qualchì tempu, in particulare in e zone africane. Da una parte abbassa assai l'efficienza di ricarica, da l'altra parte, hè un costu elevatu per sbarazzà manualmente a terra o a sabbia.

 

Trucchi:

1. Batteria. Alcuni fornitori adopranu una batteria d'occasione da e vitture elettriche per un prezzu inferiore, a capacità di conservazione di a batteria scende assai rapidamente. Questu hè difficiule per i clienti à ghjudicà da l'apparenza.

2. Vatti nominali. L'ore di travagliu hè decisu principalmente da a capacità di a batteria, ma a capacità di a batteria hè decisa da i pannelli solari watt. Cusì a dimensione di u pannellu solare determina a putenza di travagliu LED finale. Sicondu u standard di l'industria, u Pannellu Solare deve esse almenu 20W più altu chì a Potenza LED. Per esempiu, LED 100W duveria currisponde à pannelli solari 120W. Ma certi fornitori adoptenu 80W o ancu 70W per 100W LED. Questi 100W nominali sò solu 60W o 50W secondu u standard di l'industria.

 

Soluzioni SUNTISOLAR:

1. U nostru angulu di u Modulu LED hè regulabile, questu permette l'angolo di u pannellu solare regolabile liberamente ancu installatu torna à u sole. Garantisce l'efficienza di carica di u pannellu solare. In più, ci hè un radiatore di calore in alluminiu solidu per u nostru modulu LED, stende assai a vita di travagliu LED.

2. Aduttendu grandi pannelli solari è dimensioni di a batteria, è un cuntrollieru MPPT per garantisce i prudutti chì travaglianu almenu 3 ghjorni sottu à i ghjorni di pioggia.

3. U Sistema di Autopulizia sviluppatu apposta per u mercatu africanu per tene automaticamente a pulizia di a terra è di a sabbia, aumenta l'efficienza assai è senza manutenzione.

 Light Self uffici Solar Street

4. Suntisolar adopra una Batteria Lithium Dynamic Grade A chì hè esattamente listessa à a batteria di vittura elettrica. È ci hè una scatula di batteria in alluminiu separata chì migliora a qualità di prutezzione à IP 66.

5. Suntisolar seguita rigorosamente a norma di l'industria chì u pannellu solare deve esse almenu 20w più altu ch'è u Modulu LED, garantemu i nostri prudutti chì travaglianu 12 ore in piena putenza di travagliu senza sensore.

 

Cume sceglite un bonu All In One Solar Street Light?

1. Fighjate à l'Apparenza. Ci hè ancu assai fornitori chì utilizanu muffa di prima generazione, chì hè muffa publica, per tutti in un fanale solare. Da una parte, a dimensione di a batteria hè limitata da a stanza fina in a casa di alluminiu, a capacità di a batteria hè limitata ancu. D'altra parte, ùn ci hè micca una scatula di batteria unica per a batteria, u gradu di prutezzione hè solu IP54. 3u, a luce hè dispunibule da diversi fornitori, grossisti o rivenditori, i cuntrattori avranno una dura concorrenza di prezzi da i concorrenti.

Prublemi-è-Trucchi-in-Tuttu-In-Unu-Solare-Strada-Luce-di-Strada-3

2. Misurà a dimensione di u Pannellu Solare è calculate i watt di u pannellu sulare. Se a putenza di u pannellu solare hè inferiore à a putenza nominale à LED, u tempu massimu di travagliu in piena putenza hè di 10 ore. Lasciemu solu travaglià 3 ghjorni di pioggia alternativi.

Problemi-è-Trucchi-in-Tuttu-In-Unu-Solare-Strada-Luce-di-Strada-3-

3. Vede i Dettagli, cumprendu i materiali di u modulu LED, controller, batteria, fili, manica ...

Problemi-è-Trucchi-in-Tuttu-In-Unu-Solar-Strada-Luce-di-Strada-4

4. U megliu modu hè di paragunà u campionu, seria faciule di ghjudicà quale hè megliu.

SUNTISOLAR hè SEMPRE PRONTO PER FORNITI NO.1 TUTTI IN UN LUMIU DI STRADA SOLARE IN L'INDUSTRIA.

 


Tempu di posta: Nov-09-2019
x
Tes messages Online Chat!