Project uses integrated solar panels to charge street lights

U Prughjettu usa pannelli solari integrati per carica di fanali

Un prugettu pilotu in Spagna per aduprà l'illuminazione solare in e zone publiche
U prugettu hà da vede 20 unità installate in u Parcu Infanta Elena di Siviglia. Queste integranu u pannellu solare, l'apparecchiatura, u controller di carica è a batteria in un alloghju per renderli compatti è facili da installà è mantene.

image002
"Siviglia hè una cità impegnata in a lotta contr'à u cambiamentu climaticu è un mudellu di cità sustenibile chì risponde à l'ubbiettivi di u pianu strategicu Siviglia 2030 è di l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di l'ONU", hà dettu Juan Espadas, Sindaco di a Cità di Siviglia.
«Tuttu u fornimentu municipale di elettricità hè cunvertitu in energia rinnovabile à 100%. Hè per quessa chì hè cusì impurtante chì una di e zone verdi di a cità hè induve svilupperemu un prugettu cummerciale innovatore per truvà suluzioni chì migliurinu l'usu di i spazii publichi di i cittadini è, in listessu tempu, cuntribuiscenu à a riduzione di e emissioni è a sustenibilità. »
A luce di strada solare ottiene una efficienza più alta è una vita di travagliu più longa cù costi più bassi. Hè un risparmiu energeticu per risponde à l'ubbiettivi di a cità.
L'illuminazione di u parcu permette a pratica di sport à l'aria aperta fora di l'installazioni esistenti durante a notte, è ancu di maximizà l'usu di stu spaziu verde di a cità da i vicini è i visitatori.
Hè un piacè di vede a rilevanza di l'illuminazione solare in i paesi d'Europa. Sicuramente assai più municipalità adopranu stallazioni di illuminazione stradale solare in Europa, sustenendu a forte crescita di stu mercatu per l'anni à vene.


Tempu di posta: Sep-20-2019
x
Tes messages Online Chat!