Solar street lighting–Gabon’s challenges

Illuminazione stradale solare – e sfide di u Gabon

Stu bellu paese in via di sviluppu hà parechje strade chì ùn sò micca illuminate, in particulare in e zone rurale. U costu operativu di l'infrastrutture chì permettenu u dispiegamentu di lampade tradiziunali in una rete cablata per a manutenzione hè troppu costu. Sicondu i dati di u Ministeriu di l'Acqua è l'Energia di u Gabon, a tarifa d'accessu à l'electricità di u paese hè media di 75%. Tuttavia, sta figura nasconde enormi disparità in a copertura elettrica trà e zone urbane è rurali. In e zone rurale, u tassu di elettrificazione hè di circa 35% paragunatu à circa 80% in e zone urbane. A maiò parte di e strade di u paese anu pocu o nisun illuminazione è u costu operativu di e lampade tradiziunali hè troppu altu.

SOLUZIONI DI ILUMINAZIONE SOLARE INSTALLATE

Cuscenti di u deficit di furnimentu elettricu, e più alte autorità di Gabon anu messu in opera un ambiziosu prugramma di sviluppu energeticu, in particulare in e zone più remote. Durante u so discorsu à a Nazione u 31 di Dicembre di u 2017, u Capu di Statu, Ali Bongo Ondimba, hà annunziatu a stallazione di 5000 fanali solari in tuttu u paese per u 2018. Stu prughjettu ùn hà solu per scopu di riduce u tassu di insicurezza in l'entroterra, ma dinò per favurizà l'attività cummerciale è industriale in l'entroterra.

U vastu prughjettu per installà 5000 fanali solari hà per scopu di furnisce illuminazione publica in e zone rurali è alcune cità cù carenze in questa zona, dice una fonte autorizata. Cù a prospettiva di implementà una vera transizione energetica attraversu a produzzione elettrica da energie rinnovabili, chì aumenterà à 80% in u 2020 cum'è u Pianu Strategicu Gabon Emergente (EGP) hà per scopu di fà.

x3

I VANTAGGI DI A LUMINA DI STRADA SOLARE SUNTISOLARE

 

image007

Suntisolar hè a soluzione d'illuminazione solare ideale per risponde à i bisogni di illuminazione di e strade in stu tipu di paese. Un pruduttu di alta qualità cù 5 anni di garanzia. Inoltre, questi prudutti sò i più autonomi, affidabili è robusti di u mercatu. Un altru vantaghju cumpetitivu hè chì stu tippu di lampione solare pò esse installatu in menu di 5 minuti.

U nostru scopu hè di portà luce à i lochi luntani cum'è e zone urbane in i paesi africani cunducendu soluzioni sostenibili di illuminazione stradale solare. Queste soluzioni di illuminazione stradale solare contribuiscenu à migliurà a sicurezza è u cunfortu di l'abitanti.


Tempu di posta: Sep-19-2019
x
Tes messages Online Chat!