EGEB: Solar street lighting shows clear benefits in sub-Saharan Africa

EGEB: L'illuminazione stradale solare mostra benefici chjaru in Africa subsahariana

Brief di l'Energia Verda Electrek: Una rivista / analisi tecniche, finanziarie è pulitiche ogni ghjornu di nutizie impurtanti nantu à l'energia verde.

Una nova ricerca da a Coalizione per e Transizioni Urbane di a Nuova Clima Economica esamina "Infrastrutture urbane sustenibili per tutti: Lezioni nantu à i fanali stradali à energia solare da Kampala è Jinja, Uganda".

In queste duie città ugandesi, i fanali solari sò stati à tempu più economici da custruisce è da operà chè i fanali stradali convenzionali. I ricercatori anu cunclusu chì:

"Basatu annantu à stu studiu di casu, l'installazione è a manutenzione di lampade stradali LED à energia solare in tutta l'Africa subsahariana piuttostu chè opzioni convenzionali basate in rete puderanu riduce i costi d'installazione iniziali di almenu 25 per centu, u cunsumu elettricu da l'illuminazione stradale di 40 per centu è i costi di manutenzione di e strade nove sin'à 60 per centu ".

L'illuminazione stradale solare puderia generà 96-160 GW di energia in l'Africa subsahariana, stimanu i circadori. I lumi anu ancu purtatu una "gamma di benefici ecunomichi è suciali, cumprese i tassi di criminalità più bassi, una megliu sicurezza stradale, una economia di notte più vibrante è valori di pruprietà più alti".

Apparentemente, a luce solare di strada serà una nova tendenza à risparmià e risorse è à rispettà l'ambiente. Per piacè ùn esitate micca à cuntattateci. A nostra squadra prufessiunale offrirà i migliori prudutti di qualità è un serviziu più caldu.


Tempu di posta: Aug-27-2019
x
Tes messages Online Chat!